Fredag med adventspyssel


Blankt och vitt....

Jag har en sådan där skön fredag då jag går runt och pysslar lite. Känner mig riktigt sugen på advent och att julen närmar sig :)
Det blev en liten vit hyasint när jag var och handlade men det är nog ingen risk att den slår ut tills på söndag ;)
Den högblanka hästen på bilden är fyndad Ullared för endast 39 kronor, me like :)
Har för en gång skull planerat lite gott på menyn till mannen och mig ikväll och jag har även gjort Baileysmousse som nu står i kylen, ska bli väldigt spännande att smaka.
Har ni tur så kommer receptet ganska snart :)

Annars kommer det bli en lugn och skön kväll framför IDOL, det gäller att kunna koppla av och njuta lite emellanåt eller vad säger ni ;)

Kram alla fina
cecce sa:

Kan tro att du pysslat och gjort fint!

Själv har jag slösat pengar på Åhlens idag och köpt advenststjärnor och stakar så det räcker för ett tag.

Ska pyssla med det i kväll:-)

Funderar på att ringa dej men vill inte störa i fredagsmyset. Jag är ensam hemma hela kvällen så känner du för att slå en signal så gör det:-)



Mys på!

Kramar

2010-11-26 @ 19:02:50 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Bella sa:

Med kanske kan tyckas tråkigt, men jag älskar slappa fredagkvällar hemma i soffan i lugn och ro, titta på Idol, läsa i kapp bloggar och bara landa efter arbetsveckan...



Mysigt att pyssla inför advent och vilken häst du fyndat, heja Ullared :)



Önskar dig en riktigt trevlig fredagkväll och hoppas maten smakade



Kramar Bella

2010-11-26 @ 21:53:35 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0