Ensamt


Härliga stranden....

Kan ni tänka er hur ensamt och tråkigt jag har det, mannen har åkt till Norrköping där lilla sonen idag fått sin lägenhet och där ska renoveras under veckan och jag får inte vara med. Jag måste jobba!!!!
Känns riktigt tungt ska jag säga men det är bara att gilla läget och vara glad och positiv ;)

I morgon ska jag gå en kurs i livmedelshygien på förmiddagen och sedan efter jobbet ska jag gå på mammografi och hur kul är det på en skala ett till tio men det är ju bra att det finns.
Funderar att sedan gå en sväng i Helsigborgs stad, om jag nu hittar och sedan ska jag ju ta bussen hem och jag är verkligen ingen van bussåkare så det kan gå hur som helst ;)

Hoppas ni mår bra denna 1:a november
Kramen
Emma sa:

Förstår dig att du gärna hade velat vara med & fixa och hjälpa din son denna vecka! : - (



Men en shoppingtur imorgon piggar säkerligen upp! : - )

Något speciellt du är ute efter?



KRAAMIS

2010-11-01 @ 16:38:20 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0