Vem kan man lita på?


Äntligen blommar denna fining.....

Kan det verkligen vara sant att en av mina vänner jag fått här i Skåneland går till chefen och berättar vad jag säger till henne. Hon som själv sagt att man kan inte prata med vem som helst och det som sägs till henne stannar där. Är jag så jävla dum att jag gått på denna nit igen, jag som tror så gott om alla. Inte för att jag har sagt något som jag inte står för men ändå, man vet ju inte hur det sägs i andras munnar. Luften gick helt ur mig idag när jag fick detta till mig och jag hoppas verkligen att detta inte är sant utan att denna person bara är avundsjuk på mig och henne. Men hur ska man veta????? Vad törs man säga i fortsättningen????

Annars har dagen på jobbet varit riktigt bra och när jag kom hem blev det en rask promenad. Snart ska jag börja med kvällen mat och sedan blir det väl att man slappar framför tv:n :o)
Nu är jag ledig i fyra dagar och i morgon ska jag träffa Anne från Söderköping som kommer till Helsingborg denna helg och på lördag blir det äntligen bloggträff med Cecce igen :o)

Hoppas ni haft en skön dag
Kramar
Marie sa:

Oj, det där lät jobbigt!!



Men säger man saker man står för är det ju ingen fara!"Skvallerbyttor" bör ju chefen genomskåda, lismande, fjäskande personer är inga jag tycker om!



Ha en bra kväll! Och hälsa till Cecce hon verkar så gullig tycker jag!(precis som du!)

kram!

2010-05-13 @ 18:45:14 | http://sjovreten.blogg.se/
Susanne P sa:

Det är likadant överallt...

Dessa "tala-bredvid-mun-personer" finns på de flesta ställen men det är ju så tråkigt när man får höra att de sprider saker vidare...

Kram

2010-05-13 @ 19:08:31 | http://www.susannep.blogspot.com/
PRNM sa:

vem har du pratat med? vilken chef syftar du på?

man kanske inte ska tro på vad alla säger!!!!

kram på dig

2010-05-13 @ 20:05:20 |
cecce sa:

Usch...jag mår illa. Fy, vad tarvligt!!



Jag kör upp ganska tidigt på lördag och hör av mej när jag kommit fram:-)

Ska bli mysigt att träffa dej!!



Kramar

2010-05-13 @ 20:07:42 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Susanne sa:

Vännen:

Jag vill verkligen inte tro på detta, skulle verkligen vara tråkigt om det var sant.

Det finns så många som vill förstöra och du vet ju hur jag är just nu. Det blir inga positiva reaktioner precis utan besvikelsen kommer direkt.

Jag tycker om dig och vill verkligen vara din vän. Hoppas du känner likadant och inte vill göra mig illa.

Har du tid ring mig en signal, ingen idé att ringa dig då du inte har någon ringsignal på ;o)



Kraaaaam

2010-05-13 @ 20:39:37 | http://gronanyanser.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Usch, vad tråkigt! Varför ska det alltid (ja oftast iaf!) finnas någon sådan avundsjuk/bitter person på varje arbetsplats!?

Hoppas att det löser sig!



Kramar!

2010-05-13 @ 21:05:38 | http://blaeld.blogg.se/
Bella sa:

Fy, vad trist för dig... Det är så tråkigt att man aldrig slutar att förvånas över hur människor tänker och agerar, hur svårt kan det vara att helt enkelt hålla tyst, varför kan man inte lita på människors ord, det gör mig sååå arg...



Hoppas att din chef kan se igenom din skvallerbytta till arbetskompis



Ta hand om dig



Många kramar Bella



2010-05-13 @ 21:23:51 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anonym sa:

vem är det som snackar skit ? skulle gärna vilja veta. Ingen vet något om detta. Eller ingen står för vad man säger. Förstår du nu det där med att inte umgås på fritiden.

Hoppas du har haft en bra helg

Kramar

2010-05-15 @ 19:57:04 |
PRNM sa:

skulle vilja veta var detta kommer ifrån, ingen annan vet, eller vill stå för vad man har sagt.

förstår du nu detta med att umgås på fritiden ?

Hoppas du har haft en bra helg

KRAMAR

2010-05-15 @ 20:05:28 |
Susanne sa:

Varför svarar du inte när jag ringer till dig. Snälla ring så att vi kan prata om detta.



Kramen

2010-05-15 @ 20:05:39 | http://gronanyanser.blogg.se/
Anonym sa:

2010-05-15 @ 20:07:49 |
PRNM sa:

Är just nu väldigt besviken och vet inte vem jag ska tro på !!!

Kram

2010-05-15 @ 20:20:23 |
Susanne sa:

Jag förstår det och det är bättre att vi talar med varandra. Jag är också besviken och vet inte vad jag ska tro men jag vill inte att det ska vara sant för jag tycker om dig. Jag har så gott som bestämt mig för att sluta för att det finns för många energitjuvar på detta jobb. Jag skulle därför gärna prata med dig och reda ut detta och hoppas du är ärlig mot mig. Jag kommer inte att skälla eller vara dum, snälla ring mig...... :o)

Innerst inne så trodde jag inte på detta men sedan har jag funderat och funderat, kan det verkligen vara så, nej!!???

Och varför skulle jag hitta på att någon sagt det till mig, då känner du inte mig för jag är den ärligast personen som finns tror jag. Denna person verkar inte må så bra eller kanske bara avundsjuk för att vi funnit varandra. Snälla ring nu mig i morgon söndag.

Kram och sov gott

2010-05-15 @ 23:08:21 | http://gronanyanser.blogg.se/
Susanne sa:

Tar gärna en härlig promenad med dig idag?????

Hör av dig



Kraaaam

2010-05-16 @ 08:49:53 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0