Tisdagskväll


Åhhhh dessa blommor......

Sitter här i soffan och funderar på en promenad men vädret är inget vidare och jag har verkligen inte någon lust. Får nog sitta och ladda batterierna ett tag för sedan måste jag nog ut ;o)
Har varit på viktväktarna och vägt mig -2kg, inget bra resultat då det var två veckor sedan jag skrev in mig och jag var inte där förra veckan!!! Nya friska tag till nästa vecka för det var nog tårtan i helgen som förstörde allt.
Nu är jag ledig i två dagar och det ska bli skönt sedan jobbar jag hela helgen, måste fundera på vad jag ska bjuda på då de har frukostbullar och fikabröd med sig både lördag och söndag och denna helg är det min tur. Kanske lite väl överdrivet i mitt tycke och själv äter jag inte frukost på jobbet och inte heller fikabröd men det är lika bra att göra detta så det inte blir en sådan stor sak av det.........försökte att få slippa men......?????
Ibland kanske man måste lära sig att vara tyst och bara göra saker men tyvärr har jag lite svårt med det ;o) Känns det inte bra så gör det inte och man ska lyssna på sig själv utan att få dåligt samvete.

För er som inte vant er så kan jag tala om att det blir mycket blommor på min blogg nu när vi har vår och sommar på gång, älskar att fota blommor :o)

Nu är jag laddad för promenad :o)
Ha en fin kväll
Kramen
Pia sa:

Du vet väl att det inte finns något dåligt väder!!!!

bara dåliga kläder,)så på med regnkläder,

bra jobbat) 2kg är väl bättre än inget,lite mindre kakor så blir det mer nästa gång)fniss....kämpa på med allt och djupandas. Hörs om promead imorgon

ha en skön kväll

Kramizar



2010-05-04 @ 20:25:35 |
Marie sa:

Grattis till det fina resultatet! -2 kg på två veckor är jättebra tycker jag!

kram

2010-05-04 @ 20:29:16 | http://sjovreten.blogg.se/
Gabriella sa:

Jo tyvärr ;/

Tiden läker alla sår som tur är.



Vi får fortsätta läsa varandras bloggar iallafall:)



Kram

2010-05-04 @ 22:28:26 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Milla sa:

Kära nån...2 kg på 2 veckor är JÄTTEBRA!!! Det ska du vara jättenöjd med. Tänk också på att det tar ett tag för kroppen att fatta vad som händer :)

2010-05-04 @ 22:36:36 | http://memillakilla.blogspot.com
Camilla sa:

Grattis!

Två kilo var ju jätte bra!

Blommor ja....dom är så vackra.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-05-05 @ 11:03:41 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0