Tidig måndagsmorgon


Träden börjar blomma.......

Jag vaknade tidigt denna morgon, kunde inte somna om. Därför sitter jag nu vid min dator för att få tiden att gå. Börjar inte att jobba förrän halv åtta!!! Mannen sussar fortfarande så sött men lillkatten är vaken och pigg ;o)

Ute i naturen är det som en explosion, det blir bara vackrare och vackrare. Detta träd var jag bara tvungen att fota igår. För er som undrar så är kameran alltid med mig ut ;o)

Jag har haft tre lediga dagar som jag har träffat vänner, njutit av vädret, promenerat och haft det riktigt skönt. Känner mig utvilad och hoppas att denna arbetsvecka har mycket positivt att ge.
Jag jobbar bara måndag och tisdag för att sedan vara ledig i två dagar, älskar dessa lediga dagar i veckan just nu. Ibland känner jag mig ensam men för det mesta njuter jag och får tiden att gå.

Jag önskar er en bra start på denna vecka, första veckan i maj!!
Kramisar
Annica sa:

Morgonstund har guld i mun ,härligt att vakna tidigt när det är vår.Skönt att du njuter för fullt.

Duktig du är som tränar o promenerar,förresten du är

duktig med härliga bilder oxå.Ska prova din dajmtårta den ser så smarrig ut.Ha det gott o njut

varje minut.



Kraam

2010-05-03 @ 17:40:57 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0