Nya snygga från Hemtex


Påslakan i satin......

Att bädda och sova i satin är helt underbart, man vill aldrig gå upp ;o)
Det blev dåligt med städningen även idag men promenader har jag hunnit med men jag är inte riktigt uppe i 20 000 steg idag men det struntar jag i för jag har i alla fall varit ute och rört på mig!!

Mannen ringde och ville bli hämtad för han skulle till Helsingborg och kolla en motorcykel, han har haft en hoj för ca 20 år sedan och är nu sugen på en igen. Vet inte vad jag ska säga, motorcykeln var riktigt snygg och visst skulle det vara mysigt med en semester på motorcykel. Vet inte om jag törs åka med!!!
Mannen tog en provtur och jag har nog inte sett honom så nöjd som han var när han kom tillbaka ;o) Han ska bestämma sig tills i morgon bitti så vi får se vad det blir för beslut.

Har även idag bokat en tid för klippning och färgning, lite pirrigt när man ska gå till en ny frisör men tjejen jag pratade med verkade bra och var själv mycket snygg i håret. Vi får se hur nöjd jag blir efter nästa veckas besök.

Hoppas ni haft en bra dag
Kram och snart godnatt
Ann-Louise sa:

Jag tycker stegtävlingar är fåniga....bojkottade den vi hade på jobbet i julas. Man ska gå för att man gillar det inte för andras skull tycker jag.

Lyssna på dig själv Susanne och gör det som känns rätt för dig!



Kul med frisörbesök! Du skulle ha frågat frisören som var snygg i håret, vem som gör hennes hår och bett att få den frisören....hon har ju inte snyggt hår för intet =0)



Kram

2010-05-06 @ 21:30:37 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Eva sa:

hej..kikar in ..bara..åhh vad kallt vi har det..vart tog våren väg?

trivs du på jobbet?? kram

2010-05-07 @ 08:13:15 | http://evapinglans.webblogg.se/
Camilla sa:

Vilka snygga lakan.

Och hur blev du i håret?

En bild vore på sin plats,tycker jag ;)

Ha det bra och kram på dig!

2010-05-07 @ 11:57:42 | http://cammo69.blogspot.com
Josefine, Blåeld sa:

Vi skulle också behöva köpa lite nya sängkläder! Dessa var fina!



Du är så duktig med promenaderna, jag måste bättra mig! : )



Kram!

2010-05-07 @ 13:26:48 | http://blaeld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Härligt med blommor i sängen, slår vad om att det blir lååång sovmorgon imorgon ;-)



Kul om maken ska köpa hoj, det är så skoj att åka!!!



Alltid pirrigt att gå till ny frisör.

Mysig kväll

Kram Anna

2010-05-07 @ 18:10:10 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0