Ny tidning


Ta två och betala för en.......

Efter denna helg känner jag mig trött och mina fötter värker. Stannade till i affären och köpte dessa nya tidningar, Vårt nya hem och Vårt nya hus. Man fick köpa båda för 49 kronor, så ikväll blir det läsning av ;o)
När jag kom hem stod middagen på bordet, lax, potatis och kall sås, så gott och jag var så hungrig. Vaknade sent i morse så jag hann aldrig få med mig något till lunch, ett äpple och en banan är inget man står sig på ;o)
Ska nu vara ledig i två dagar, imorgon väntas ett besök hos frisören och sedan ska jag kolla upp lite nya jobb som jag fått tips om :o)

I morgon ska mannen hämta sin motorcykel, tror ni han är lycklig ;o)

Tack för era kommentaren på min 1-årsdag och roligt att ni tycker om bloggen som den är :o)

Hoppas ni haft en bra söndag
Kramisar
Ann-Louise sa:

Grattis i efterskott! Har inte haft tid och ork att skriva så mycket. Tack för att du peppar både mig och dottern, sånt värmer!



Vad skönt att maken gjort middag till dig och tidningarna ser intressanta ut =0). Förstår att han är glad över hojjen men själv skulle jag aldrig våga....är ju rädd för att åka bil!



Hoppas frisörbesöket blir som du vill!



Kramar

2010-05-09 @ 18:47:53 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bella sa:

Stort grattis på din 1 års dag!!! Är så glad att jag hittade till din blogg som alltid är lika trevlig att kika in till, fina bilder och bra text :)



Gott att komma hem till dukat bord och en söndagkväll med läsning i inredningstidningar kan ju inte bli fel!!



Kramar Bella

2010-05-09 @ 21:40:18 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
cecce sa:

Hej!

Förlåt..jag missade din ettårsdag igår!

jag är jätteglad jag hittade hit till dej:-) Tänk så det kan gå. Nu är vi nästan grannar ju!! Är såå glad att jag började blogga jag med.



Undrar vad det är för jobb du har på gång nu då?:-)

Hm..

Vad gäller dagiset har jag inte hört något men jag kan undersöka saken. Tror jag får ta lite med dej per telefon. Jag jobbar må och ti men planerar åka upp till Höganäs på fredag och stannar nog över helgen.



Sitter och käkar Polly. Illa:-)



Kramar

2010-05-09 @ 22:34:45 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Susanne P sa:

Grattis (iefterskott) på 1-års-dagen i bloggvärlden!

Jag tycker din blogg är så bra med alla fina bilder!

kram

2010-05-09 @ 22:42:06 | http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0