Nu är det ljuvligt ute


Jag älskar denna årstid.....

God morgon alla fina bloggvänner!
Jag är redan vaken denna söndag då mannen nyss styrde sin motorcykel mot några timmars arbete, han brukar inte jobba helger men det var visst mycket att göra nu. Själv är jag ledig och känner att det är riktigt skönt att vara ledig just nu när äntligen värmen har kommit ute, jag myser verkligen ;o)
Ute skiner solen och en promenad måste det bli även idag då jag fortfarande är med i denna stegtävling, tyvärr har jag fått lite blåsor på tårna som hindrar mina promenader. Men jag biter ihop och brukar få halta den sista biten, tokig jag vet ;o)

Tror även det blir en tur till Väla idag igen, hittade ett par fina vita leggins KappAhl igår som jag ångrade att jag inte köpte, brukar vara svårt att få tag på vita ju närmare skolavslutningarna vi kommer.

Jag ska även posta en jobbansökan till idag, nu har jag sökt två drömjobb och tänk om drömmen slår in :o) Man kan inte annat än att hoppas!!! Åhhh dessa drömmar ;o)

Ha nu en härlig dag
Kramisar
Madde sa:

Åå.. vad jag håller tummarna för dina drömmar.

Kram på dig!

2010-05-23 @ 09:59:04 | http://maria-madeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0