Mannens nya leksak


Lite snygg faktiskt......

Nu har mannen hämtat sin nya leksak och har varit ute och åkt lite i kväll, han myser verkligen ;o)
Jag har varit hos frissan och blivit klippt och färgad, inte riktigt nöjd med slingorna som jag tycker blev för få så jag ska tillbaka i morgon. Frissan var supergullig och det visade sig att hon var i min ålder och bodde nära mig. Hon tyckte att vi kunde gå ut och gå med hennes hundar tillsammans och att jag kunde följa med henne och hennes tjejkompisar ut på ett glas vin någon kväll, superroligt!!!

Det har varit en varm och solig dag så jag har gått lite promenader, städningen uteblev så det måste bli i morgon. Dagarna går för fort!!!!
Har även varit och pratat med ägaren till en butik som ska säljas här i stan, det är många som är intresserade att köpa den och det blir troligtvis inte jag. Men vem vet, hoppet är det sista som överger mig ;o) Fick även lite andra tips av frissan, det kanske löser sig och jag kan lämna kockyrket bakom mig.

Hoppas ni haft en bra och solig dag
Kram och sov gott
Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Vilken läcker liten leksak:) Ska det bli knutte av dig nu Susanne?;)



Hoppas allt är bra med er

Kram

2010-05-10 @ 22:11:29 | http://lindablogg.blogg.se/
Milla sa:

Den ser ju inte så dum ut. Jag är lite rädd för motorcyklar. För något år sedan överraskade Jimmy mig med att låna en och så skulle jag åka med ut och det var inte så dumt när jag väl vågade slappna av :) Vilken frissa var du var hos? Jag var iväg och idag och jag är gråtfärdig...jag k u n d e bli fulare :/

Spännande med lite nya olika jobbmöjligheter. Du verkar driven så det löser sig säkert :)

Kram!

2010-05-10 @ 22:15:05 | http://memillakilla.blogspot.com
cecce sa:

Mannen och hans leksaker:-)



Fattar inte varför folk inte kan säga rakt ut hur saker och ting är. Varför detta hemlighetsmakeri??

Ge inte upp..ligg på...go for it!

Inget är ju klart än!!



Typiskt jag var på jobb i dag när du ringde. Förlåt om jag snoppade av dej, men...ja..du vet hur det är.



Efter regn kommer sol...kom i håg det!!



Kramar

2010-05-10 @ 22:45:16 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Andreas sa:

Vilken pärla :]

2010-05-12 @ 20:50:17 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0