Jag får inte nog av allt det vackra


Såååå vackert.....

Som sagt jag får inte nog av allt det vackra som finns i naturen nu, jag överöser er med mina bilder. Hoppas ni inte tröttnar ;o) Bilden är lite suddig men jag tycker om den ändå.
Ännu en solig dag, i alla fall som det ser ut nu. Idag blir det städning och lite inhandling av mat för i morgon kommer min kära moster och man från Norrköping och hälsar på över helgen. Ska bli roligt med lite besök :o)

Annars hoppas jag på lite balkongmys och några sköna promenader denna dag också. Varför inte ett samtal om jobb kanske ;o)

Hoppas ni också får njuta av dagen
Kramen
Camilla sa:

Mycket fint foto.

Det där att det är suddigt är ju halva charmen.

Här ute är det grått :(

Ha en underbar dag.

Kram på dig!

2010-05-27 @ 08:10:44 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0