Ett otroligt blåsigt väder


Söta rosa blommor......

Fy vilket blåsigt väder vi har här i Skåne och här i Höganäs har även bonden varit ute och gödslat så det luktar pyton :o( Fick stänga alla fönster!!!
Gick i alla fall en promenad i blåsten, känner mig så nöjd. Snart är bakpotatisen färdig i ugnen och då blir det soffmys framför tv:n.
I helgen väntas jobb och just nu känns det som att det kvittar, jag vill verkligen göra något annat. På måndag ska jag ringa några jobb som jag fått tips om, hoppas på napp. Helst vill jag starta eget, har en butik på gång men jag vet inte då det kräver en himla massa arbete men så himla kul det skulle vara :o) Sedan har jag min cafédröm........?

Mannen köpte sin motorcykel idag så nu kommer jag väl inte se honom på ett tag ;o) Vi får se om jag också törs åka med någon gång, tveksamt!!!!!

Kvällens tanke: Varför kan vi vuxna människor vara så elaka mot varandra, vi påminner om vargflocken!!!!

Nu blir det mat
Ha en jättemysig kväll alla fina
Kramisar
Eva sa:

sussanne...du har rätt...njaa vet ingen som behöver nån...jag har ju min dotter här i butiken med..men om hon slutar i höst så kanske du är intresserad? kram

2010-05-07 @ 19:43:02 | http://evapinglans.webblogg.se/
Ann-Louise sa:

Hej!

Vill önska dig en trevlig helg trots jobb! Hoppas vädret lugnar ner sig, här är det också blåsigt och kallt... surt.



Kram

2010-05-08 @ 11:26:45 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Hej fina du!



Hoppas helgen blir bra trots jobb.

Fyy för tusan vilket skitväder det är, var är våren?!!



SKOJ att maken köpte hojjen, klart du ska med på en tur.



KRAMAR Anna

2010-05-08 @ 15:04:10 | http://annasinspiration.blogg.se/
Cilla sa:

Varför uppfyller du inte din dröm=D

Det har båst kalla vindar här uppe med..brr!Hoppas värmen kommer snart.=b

Kram och ha en mysig kväll

2010-05-08 @ 17:20:24 | http://cillapilla.devote.se
Pia sa:

Klart du ska ut och åka, det är en underbar känsla.

har själv åkt mycket i min ungdom (fniss).

Hoppas det blir en bättre dag imorgon.

kramar

2010-05-08 @ 19:11:59 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0