Titta vad det grönskar


Grönt, grönt, grönt...................

Godmorgon härliga lördag och solen skiner här över Höganäs :o) Hoppas även solen skiner över mina föräldrar som råkade ut för något tråkigt igår. Deras garagelänga brann ner och deras och några flera bilar brann upp. Som tur så blev inga människor skadade men ändå............. :o( Jag hoppas allt löser sig för er och att ni kommer iväg på eran lilla resa i alla fall.

Här nere i Skåneland grönskar det, någon som är lite avis ;o) Jag tycker i alla fall att det är härligt och jag vet också att om några månader så gnäller jag och tycker det är för varmt!!! Vi har haft en riktig vinter som vi alltid önskat oss men vad gör vi, jo gnäller!!!! Och när värmen kommer då gnäller vi för då kan vi inte sova och det är så jobbigt på jobbet på grund av värmen. När är vi svenskar nöjda eller är vi födda för att vi ska gnälla om detta väder??? Vi har fyra årstider som ska vara och alla har något bra och vackert att bjuda på eller vad tycker ni???

Önskar er alla en solig och fin lördag
Kramisar
Hilja sa:

Tack rara, idag känns det bättre sen får vi se vad som händer. Solen skiner idag

Det är mkt snö kvar och isgator.

Kram

2010-03-06 @ 09:19:49 |
Mamma mina sa:

God morgon..Så härligt vädret är denna lördag morgon..Ska bli skönt med en promenad sen..Du trivs i Skåne i ert nya hem..De lägenheterna som du bor i finns samma här i mitt område..De är så mysiga :)Ha en skön lördag gumman.kram kram

2010-03-06 @ 10:18:53 | http://blondis81.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Kul att du gillar mina foton från Paris!!

Vad härligt det ser ut med grönskande gräsmattor hos er!! Stor skillnad bara i vårt avlånga land.



Läskigt med branden, inget man vill uppleva. Hoppas det går bra för dem. Brand är det jag fruktar mest.



Ha en skön lördag Susanne!



Kram

2010-03-06 @ 11:07:49 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Marie sa:

Vad härligt med så mycket "grönt"! Längtar verkligen efter våren nu , men vilken fin vinter vi haft ändå,man ska faktiskt inte klaga,jag håller med dig!

Hoppas det går bra för dina föräldrar, verkligen otäckt med bränder.



Jag önskar dig en skön lördag där nere i Skåneland, kram!

2010-03-06 @ 16:10:01 | http://sjovreten.blogg.se/
Annas inspiration sa:

hihi ja aldrig är vi nöjda ;-)

Ser underbart ut med GRÄS, vi har mycket snö kvar i Småland.



Tråkigt det som hänt dina föräldrar, bränder är otäcka.

Ha en mysig kväll



kramis

2010-03-06 @ 17:40:10 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0