Ska vara med överallt


Mitt lilla bus.......

Idag vaknade jag till ett grått och regnigt Höganäs :o( Vet inte vad man ska hitta på om dagarna, blir nog bra att komma igång att arbeta på torsdag. Jag kan ju inte hålla på och baka hela tiden, känns som jag bara blir tjockare och tjockare och det vill jag INTE!!!! Jag skulle behöva en sockerfri månad, skulle man klara det, tveksamt men kanske värt ett försök ;o)

Det finns fortfarande lite att plocka med i hemmet men jag behöver mannens hjälp då jag inte är så bra på det här med borrmaskiner. Några hyllor måste upp, sedan vill jag få upp gardiner i sovrummet men det saknas gardinfästen för att jag ska få upp gardinstången.

Fotade mitt lilla gull som vill vara med överallt, det gäller att se upp så att han inte följer med i en tvätt ;o)

Hoppas ni får en bra start på vecka 9
Kramisar
Annas inspiration sa:

hihi men lilla Helge ;-) Jättesöt är han!



Här är det också grått & det har snöat i natt.

Jag skulle också behöva en sockerfri månad!



ha en fin start på veckan

KRAM

2010-03-01 @ 09:52:34 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Här snöar det massor igen....men barnen blir väl glada!

Katter är härliga, dem kan man inte tygla!!



Skönt komma igång på torsdag igen, hoppas du kommer att trivas. Kul med nya kompisar också. Tror inte jag skulle klara en sockerfri månad även om jag skulle må bra av det också ;-)



Kram

2010-03-01 @ 10:19:51 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
jessi sa:

Så gullig han är, kan tänka mig att tvättmaskinen är ett mysigt ställe att vara på. Vi har ingen men hade vi så ärjag säker på att Nicke skulle ligga där!



Jag skulle gärna byta till grått o regn än snö snö snö.. mer o mer sugen på Skåne nu!



KRAM

2010-03-01 @ 11:06:09 | http://lyckoljus.blogg.se/
Gabriella sa:

Haha han är så sööt! Saknar den gulleplutten..

2010-03-01 @ 15:01:40 | http://gabriellamalki.blogg.se/
cecce sa:

På tal om sockerfri månad...Jag har bestämt mej för att just mars ska bli det för min del. Vill du hänga på??? Vi kan ju försöka hitta mumsiga men sockerfria alternativ...typ:-)



Vi måste hitta någon dag då jag kan komma. På onsdag vet jag mina arbetstider så då kanske vi kan planera in något. Troligen åker jag till mina föräldrar i helgen annars.



Ha det så bra så länge!!

Kramar!

2010-03-01 @ 17:21:07 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0