Nya ramar till min fotovägg


Morgondagens arbete...

Skönt att denna arbetshelg är avklarad, i morgon är jag ledig :o)
Solen var framme ett tag på lunchen och det var riktigt varmt och skönt, fick ta av sig jackan för att det var så varmt. I morse när jag åkte till jobbet regnade det en hel del och hela gatan var full med maskar, vårtecken!!!!

Efter jobbet tog jag en sväng förbi Väla köpcenter och köpte dessa ramar, har kollat in dem ett tag. Gillar denna serie med olika storlekar. Och den breda ramen där kortet sitter långt in är så snyggt. Dessa ska upp på min nystartade fotovägg, och på denna vägg sitter det fina foton som jag fotograferat. Detta blir morgondagens arbete då jag är ledig.
Hoppas då även solen vill vara framme lite, kanske en liten promenad till havet och lite vårblommor som planteras i krukor :o)

Snart blir det Johan Falk på tv och sedan blir det sängen.

Kram och sov gott mina gulliga bloggvänner
Ann-Louise sa:

Det lär bli jättefint!! Gillar också såna ramar där bilden hamnar långt in.



Ha en skön ledig måndag!



Kram

2010-03-21 @ 20:56:12 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annica sa:

Härligt med ledigt efter jobbhelg.

Ramarna blir nog fina på din vägg,snyggt

med fina foton i.Hoppas du får en skön ledig dag

imorron.Ha det gott tills vi hörs.



Kram

2010-03-21 @ 21:40:23 |
Emma sa:

Jättesnygga ramar! Gillar verkligen vitt : - )



Hoppas du är ledig idag & får en sköön dag!



Kramar i massor

2010-03-22 @ 10:25:17 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0