Lite färg till våren


Nytt från KappAhl.....

Hittade en färgglad klänning/tunika på KappAhl nu på deras Vipkväll då de hade 30% på hela sortimentet.
Tycker den är så härlig och med svarta leggins under var det så snyggt. Dessa kläder är märkta med texten "Be good to yourself and have a happy mind" :o)

Sovit så dåligt inatt då mannen har snarkat och lillkatten har varit så busig, snart dags för kastrering av lilla Helge och hoppas då han blir lite lugnare. Vad vi gör med mannens snarkningar vet jag inte, för en kastrering hjälper väl inte ;o)

Idag skiner äntligen solen igen, så härligt. Vet inte vad vi ska hita på idag, kanske sonen har något som han vill göra nu när han är i Skåneland.

Tänk att Willy blev kvar ytterligare en vecka i Let´s Dance :o( Hoppas verkligen Claudia och Mattias blir kvar till finalen, har inte riktigt bestämt mig vem jag tycker är bäst. Men Mattias och Cecilia är i alla fall snyggast tillsammans ;o)
Ikväll blir det melodifestival och vem som blir segrare där är också svårt att gissa, tycker vi har många bra bidrag iår. Men jag tror att Darin och Anna är mina favoriter???

Ha en härlig dag med mycket sol och glädje
Kramen

jessi sa:

Så fin!



jag hoppas också att Willy åker ut nästa vecka annar blir jag arg! (hihii..)



Ha en härlig helg, spännande ikväll- hejar också på Darin o Anna!



KRAM

2010-03-13 @ 11:27:17 | http://lyckoljus.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Så snyggt du hittat, kan tänka mig att du är fin i den :-)



haha nä åt mannen kan du inte göra så mycket ;-)

Det är jobbigt när kissarna håller en vaken på natten, tror han blir lugnare efter kastrering.



jag håller på Anna! Men tror Darin vinner.



ha en bra dag

KRAM

2010-03-13 @ 14:11:59 | http://annasinspiration.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Spanade också på den där kollektionen och då på klänningen med axelband och lite broderier. Köpte dock en Odd Molly istället!!



Ja här har vi sol och skönt, ska snart vara ute och kolla dotterns fotbollsmatch sen blir det schlagerkväll!!



Kram

2010-03-13 @ 14:26:10 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Milla sa:

Ja, dom kläderna från Kappahl ser fina ut. Jag har inte sett dom i verkligheten och jag hann inte till deras VIP-kväll :/ Not meat to be.

Visa gärna när du har den på dig, hade varit kul att se.

Hoppas ni har en fin solig lördag i Höganäs...solen skiner i Ängelholm också och jag ska snart gå ner till havet med melodifestivalen i öronen :D

Kram!

2010-03-13 @ 14:26:31 | http://memillakilla.blogspot.com
Marie sa:

Hej!!

Tänkte på dig när jag tittade på "antikrundan" i förrgår, den sändes nämligen från Höganäs.

Min favorit i kväll är Anna, gillar inte Darins låt tycker den är lite småtråkig.



kram!!!

2010-03-13 @ 17:00:21 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0