Högsta byggnaderna i staden


Tror jag detta är......

Ytterligare en solig dag och som vanligt sov jag länge. Idag måste jag städa då jag nu har jobb i två dagar, har varit hemma i fyra veckor så det kommer nog att kännas i kroppen och då också på en ny arbetsplats ;o)

Det blev en shoppingtur till Ängelholm igår eftermiddag och vad härligt att få komma in i lite varuhus, mannen bara skrattade åt sin tokiga fru ;o) Lite mera blommor hittade jag även på Blomsterlandet som ska fixas idag. Igår hann jag inte då vi kom hem lagom till Halv åtta hos mig och sedan Bygglov och vad kom sedan, jo Desperate houswives började :o) Ikväll börjar ytterligare ett av mina favoritprogram Grey´s anatomy.

Observera att så här mycket snö har vi inte här nere nu, bilderna togs för ett tag sedan. Nu är gräset framme och jag börjar längta att fixa lite på balkongen. Tror att det skulle vara riktigt skönt att sitta där mot väggen och sätta upp ansiktet mot den nu riktigt varma solen :o)

Fridens Liljor
Camilla sa:

Nu är gräset framme?

Här är gräset under en meters snö :(

Vi lär ha kvar snön framåt midsommar.

Men det var någon som sa så här till mig en dag.

-Det är ju bra,då kan man kyla midsommarsnapsen i snön ;)

Ja....så får det nog bli ;)

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-03-03 @ 11:29:02 | http://cammo69.blogspot.com
Anna sa:

Hej tjejen!

Fint ni har fått det! Kul att det gick så fort med jobb. Jag har din tjänst nu fram till att din tjänstledighet träder ur kraft, får se vad som händer då. Nu är det bara 4 dagar kvar!!! Längtar ihjäl mig och nu går jag hemma med sjukt barn igen så dagarna går inte lika fort som på jobbet. Men men, den som väntar på något gott....

Lycka till på nya jobbet imorgon!

Kram Anna

2010-03-03 @ 12:59:03 |
Susanne sa:

Anna:

Tack! kan behövas är faktiskt lite nervös. Jag hörde att du fått min tjänst, Grattis!

Tråkigt att barnen är sjuka igen, är det nu ni åker? eller är det till jobbet du längtar ihjäl dig ;o)

Hoppas allt är bra annars, hälsa de andra.



Kramisar

2010-03-03 @ 13:04:13 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0