Tisdag med studentfix


Älskar vita blommor....

Godmorgon denna tisdag då solen har hittat tillbaka :o)
Denna dag är det mycket studentförberedande då det ska bli bakning av ett gott bröd, potatissallad, kall räkpaj, skivad kycklingfilé i marinad och mycket annat gott till buffébordet. Det stora problemet är att allt ska med till Norrköping så jag måste ladda några kylväskor med kylklampar så att inte maten blir förstörd. Hade tänkt beställa catering men det är ju så roligt att få fixa själv ;o) Tårtan som blir en studentmössa är beställd!!!!
Ska bli så roligt att få komma hem och träffa släkt occh vänner.

Ikväll ska jag också försöka att ta mig till viktväktarna och väga mig igen, tyvärr har jag varit lite slarvig och vågen går inte åt rätt håll :o( Det är ju nu när man klär av sig lite och gärna ligger på stranden man ser elänet på kroppen, de så kallade volangerna!!!!!!!!!!

Ha en bra dag mina vänner
Kramen

Martina sa:

Härlig bild.



Det är roligt med studentfix och jag tror det kommer bli toppen för er.



Önskar dig en fin dag.



Kram

2010-06-08 @ 09:28:04 | http://martinasinspiration.blogg.se/
Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Vad roligt med studentplanering. Hade varit kul att vara med och fira, men så är det när man bor långt ifrån.

Hoppas det blir ett fint firande och att vädret blir soligt och varmt.



KramKram

2010-06-08 @ 09:46:27 | http://lindablogg.blogg.se/
Gabriella sa:

Är det studentveckan så är det ;)



Jag ska vila lite på onsdag så orkar jag Torsdag haha:)



Hoppas vi ses!



Kram

2010-06-08 @ 11:35:47 | http://gabriellamalki.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0