Tidig lördagsmorgon


Söt blomma från mammas trädgård.....

Vaknade halv fem denna morgon, vet inte varför jag vaknar så tidigt numera :o(

Börjar få lite hemlängtan, borta bra men hemma bäst. Vi kommer att åka hem i morgon. Idag ska jag till Söderköping och träffa goa vänner, mannen åker till Linköping för att köpa lite saker till motorcykeln.
Känns lite mysko att Skåne är hemma för oss nu och då har vi bara bott där i ca 4 månader men där känner jag mig lugn och harmonisk, är det havet som gör det eller ;o)

Vi kommer även idag besöka Norrköpings stora nybyggda köpcentrum i Hageby intill E22.an.
Ute skiner solen, hoppas verkligen att den kommer att vara framme idag.

Önskar er en härlig lördag
Kramar
Camilla sa:

Havet gör nog sitt.

Lugnet,utsikten.

Man blir bara så glad av havet!

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-12 @ 11:03:07 | http://cammo69.blogspot.com
Marie sa:

Oj!! Har du varit "skåning" i fyra månader redan!

Vad snabbt det gått, tycker det var nyss jag läste på bloggen din om packning o.dyl.

Skönt att du känner dig mer nöjd och hemma där nu!

Kram!

2010-06-12 @ 19:18:02 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0