Strålande solsken


Bild från våran lilla strand......

Hit kanske det blir att gå idag då solen skiner denna onsdag, som jag längtat :o)
Jag ska nog packa väskan för ett par timmar på stranden eller bryggan, sköööönt!
Gäller att passa på för imorgon ska jag jobba mellan 7-17 och det såg ut som att det skulle bli fint ett par dagar nu :o)
Önskar er alla en härlig och solig dag

Kramisar
Pia sa:

Hej vännen, tänker göra detsamma. Äntloigen lite sol här i Skåne, som jag har frusit sen vi kom hem.

Ha en underbar dag i solen

Kramizar

2010-06-16 @ 09:25:45 |
Camilla sa:

Solen skiner även här i norr.

Ska det äntligen bli sommar nu?

Ha en toppen dag.

Kram!

2010-06-16 @ 09:27:03 | http://cammo69.blogspot.com
Susanne sa:

Pia:

Välkommen hem!

Det har inte varit något vidare den sista veckan, känns underbart med en dag som denna :o)

Har du fortsatt semester? trodde du skulle börja jobba igen när du kom hem. Vi kanske kan ses en dag eller vad säger du ;o)



Kram

2010-06-16 @ 09:58:36 | http://gronanyanser.blogg.se/
Cilla sa:

Så skönt att bara ta väskan och gå till stranden=DÖnskar jag kunde det med!

Kram och ha en fin dag

2010-06-16 @ 10:09:52 | http://cillapilla.devote.se
Pia sa:

Susanne:

Nej, jag har inte semester, blev sjuk i Grekland, fick åka ambulans till sjukhuset där, har nu tagit en massa prover och väntarpå svar på dessa innan jag får börja jobba. Klart vi kan ses. Såg att du ska jobba imorgon men det finns kanske lite tid på fredag om du är ledig då ?

Vi kan väl höras av.

Kramar

2010-06-16 @ 17:12:20 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0