Sommarmånaden juni är här


Prästkragar är väl sommar....

Tänk att vi redan är inne i juni, nu ska det vara sommar och varmt men jag vet inte hur vädret är???? Igår eftermiddag var det så fint, varmt och solen sken och idag mulet och regnet ligger i luften, suck!!!
Plockade en bukett prästkragar i helgen och dom är så söta på hallbyrån, ger i alla fall lite sommarkänsla denna dag.

Pratade nyss med kostchefen här i Höganäs och på torsdag har jag fått ett jobb som vikarie på ett äldreboende här i staden, roligt att äntligen få komma ut lite :o)
Har också ringt henne som brukar trimma katten, så nästa torsdag när vi är i Norrköping blir min lilla Gizmo klippt som ett lejon igen. Han tycker det är så skönt nu på sommaren att bli av med den tjocka pälsen som nu också börjar bli lite tovig.

Önskar er en trevlig junidag
Kramisar
Cilla sa:

Sv:Ja dom har ju verifieringskod nu ja=/ Jodå allt flyter på och det är full rulle med studentplanerna.



Visst är det fint med sommarblomster =D

Kram och ha en fin dag!

2010-06-01 @ 13:08:14 | http://cillapilla.devote.se
Susanne P sa:

Här har vi sol men inte riktigt så varmt som vi hade för ett tag sedan. Men jag klagar inte....bara solen visar sig så njuter jag!

Ha en bra dag!

Kram

2010-06-01 @ 13:21:33 | http://www.susannep.blogspot.com/
Susanne P sa:

Juni...men än är det ingen riktig värme.

Den kanske kommer :)

kram

2010-06-01 @ 22:00:51 | http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0