Soligt på balkongen


Det blev en dag på balkongen....

Det blev en lång promenad i morse och herrejösses så varmt det var. Det blev några timmar på balkongen då jag från början trodde att molnen skulle komma men de har faktiskt gått runt Höganäs idag :o)

Nu har vi lagt köttet i marinad och snart blir det grillning på balkongen och till det blir det en god sallad med fårost.

Lilla Helge har fått nöja sig med balkongmys idag och det har gått bra förrutom att han lyckades fånga en liten fågel därute, fråga mig inte hur. Men han tog denna lilla stackars fågel i munnen i gick in i lägenheten, snacka om att jag fick panik!!!! Lyckades få ut katten på balkongen och där fick jag ta katten hårt i nackskinnet så att han släppte fågeln som sedan kunde flyga iväg, tror inte att den var skadad.

Mitt olivträd som jag köpte på City Gross för billig peng lever fortfarande men det blåser omkull ganska ofta så jag måste köpa en stabilare kruka.

Önskar er en skön kväll och hoppas solen lyser på er också.
Kramisar


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0