Solig söndag


Soligt och blommigt.....

God morgon alla söta bloggare!
Solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag, funderar på om jag ska packa strandväskan och njuta ett par timmar vid havet. Men först blir det en snabbis till IKEA där jag ska köpa stora vita förvaringskorgar, måste ha något till alla våra skor som övertagit golvet i hallen ;o)

Imorgon är det redan en ny vecka och inget jobb har jag fått ännu :o( Till helgen åker jag i alla fall upp till Norrköping där jag ska åka till Kolmårdens djurpark på lördag. Jag har fått i present att få gå in till vargarna, ska bli så spännande att få komma in till dessa ljuvliga djur och få krama om dem och leka med dem för dom ska vara riktigt busiga har jag hört. Jag hoppas få knäppa riktigt fina bilder på dem :o)

Igår bakade jag en ny kaka med rabarber och jordgubbar, recept och bild kommer under dagen för er som är intresserade.

Hoppas ni får en solig och varm dag
Kramen

Sus sa:

Åh! Tänk att få vara med vargar, vilken fantastisk känsla, jag blir riktigt avundsjuk!

Och skoproblemet känns igen :)



Ha en skön dag i solen!



Kraaaaaaaaam

2010-06-27 @ 12:42:32 | http://blomtoken.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Åh, jag vill följa med dig till vargarna! : )



Ha en fin resa - kramar!

2010-06-27 @ 13:55:48 | http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0