Mitt nya lamphus


Så fint....

För några månader sedan såg jag detta lilla hus i en inredningstidning, har sett dessa tidigare men nu har de gjort huset med en glödlampa istället för värmeljus. Jag kontaktade en lampaffär här i stan som beställde det från globen och nu äntligen kom det. Det är precis nytt på marknaden och passar perfekt på byrån i hallen, tyvärr tycker jag inte det är så bra gjort för det priset!!!! Men visst lyser det fint :o)

Det gick bra att arbeta idag och jag träffade ytterligare en trevlig arbetskamrat :o) Har jag tur kommer jag att få några veckors jobb i detta kök nu i sommar och till hösten ska tjänsten tillsättas. Får väl söka i alla fall så får vi se vad som händer, har även skickat en ansökan om ett nytt jobb idag. Det andra jag skrev om i veckan ligger på is ett tag då det inte gick riktigt som jag ville men vem vet, kanske läget ändrar sig fortare än man tror ;o)

Ska snart krypa i säng då jag börjar bli lite sömnig
Kram och sov gott alla söta
Annas inspiration sa:

Jättefint hus, har en svart liknande modell men för värmeljus.



Skönt att du har lite jobb att se fram emot!

Kramar Anna

2010-06-17 @ 22:32:26 | http://annasinspiration.blogg.se/
cecce sa:

Hej min vän!!

Vilket fint hus! Har också sett dem tidigare men visste inte att de fanns med glödlampa!



Vad skönt att det funkar bra med jobbet. Visste väl att du skulle ordna det!



Hörde av min moster att butikerna på Entree inte går så bra så hoppa inte på det köpet. Väla däremot är nog en guldgruva:-)



Kramar och godnatt!

2010-06-17 @ 23:08:46 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Sött! Kul idé med glödlampa i.



Frågar dig än en gång: Vilken kamera har du tagit prästkragsbilden med nedan?? Har svårt att bestämma mig....;-)



Kramar

2010-06-17 @ 23:40:16 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Camilla sa:

Vilket fint hus!

Hoppas verkligen att du trivs på detta jobb och att du får fortsätta till hösten.

Men du får väl vara ledig något under sommaren?

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-18 @ 08:29:54 | http://cammo69.blogspot.com
Emma sa:

Jättefint hus du köpt! : - ) Har också kikat in detta lilla hus ett flertal gånger. Kanske jag slår till i höst..



Så roligt att du träffat en trevlig arbetskompis! De gör de ju så mycket roligare att jobba! : - )



Önskar dig en jättemysig helg!



Många Kramar

2010-06-18 @ 11:06:14 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0