Midsommarveckan


Vackert blommande.....

Tänk att det snart är midsommar, halva sommaren har gått och snart blir det mörkare igen :o(
Nej så får vi inte tänka, njut av varje dag!!!
Solen skiner här i Höganäs men man kan se att molnen sakta drar in, funderar på en rask promenad nere vid havet. Behöver ta tag i min vikt igen, är fortfarande med i viktväktarna men fuskar alldeles för mycket så ingenting händer med vikten :o( Skärpning Susanne, vill du se ut så här?????

Sprang på detta träd häromdagen, oj vad det blommade vackert.

Lilla Helge springer här och skriker om att han vill gå ut, vet inte hur jag ska göra??? Det är så himla jobbigt när dom försvinner och så fick jag höra att det finns barn/ungdomar just i detta område som gör dumma saker med katter, sätter plastpåsar på deras huvud, eldar på dem, skjuter och en massa andra dumma saker. Och vad är det för människor!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag byta om för en promenix, gäller att passa på när solen är framme. I morgon väntas en dag med jobb igen :o)

Kram på er
Emma sa:

Tjosan vännen!



Hoppas solen kommer till er! Just nu är de faktiskt lite moln här : - (



Tack för gratulationen!



Du läskar mig med alla mattips. Håller på att skriva en liten meny i mitt huvud. En sak är då säker, din räkpaj blir de ; - )



Skoj för dig att få jobba imorgon!



Stor KRAM

2010-06-21 @ 16:36:30 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0