Midsommardag vid Hovs Hallar


Vackert naturreservat.....

Oj så många inlägg det blev denna helg, först midsommarbilder, sedan Ceccebilder och idag bilder från Hovs hallar. På vägen hem åkte vi igenom den mysiga staden Båstad. Det har varit en solig och skön dag idag och vad jag kunde se i tidningen så skulle värmen hålla i sig ett par dagar, det kanske blir stranden i morgon :o)

Det blev grillning ikväll istället då vi var alldeles för mätta igår för att orka äta grillat men idag smakade det riktigt gott.

Sitter nu framför en Stig Helmer film på tv:n ;o)
Hoppas ni har en mysig kväll

Kramen
Sus sa:

Återigen, mycket vackra bilder!

Jag kan riktigt höra havet, mitt i "instängda" Lund :)



Ha det gott! Kraaaaaaaaaaaaam

2010-06-26 @ 21:41:02 | http://blomtoken.blogg.se/
cecce sa:

Liknar nästan Arild lite grand:-)

Stranden låter skönt:-)

Vi kan väl höras i morgon.

Jag har tyvärr ingen badräkt med mej...är det ok om jag badar naken???:-)



Kram och sov gott!

2010-06-26 @ 22:57:46 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0