Lugn födelsedag

Lite firad blev jag.....

Ja det blev en lugn födelsedag för min del men det gör mig inget, det blir ju så här när man har släkt och vänner så långt bort och så fyllde jag inte jämt ;o) Jag har slutat att fylla år kan man säga och jag har stannat vid åldern 27!!! Fick i alla fall en fin klocka och en frostad vas från Cult, tack snälla :o)
Men vilken festlig dag det blev, jag satt så gott som bänkad framför tv:n nästan hela dagen för att titta på bröllopet. Och visst finns det kärlek mellan paren, de fullkomligt strålar och vilket fint tal Daniel hade till sin Victoria igår kväll, fick verkligen mina tårar att trilla igen. Även pappa Westling var en god talare, var lite orolig hur det skulle gå för dem men de klarade sig galant :o)

Jag vill tacka alla för fina grattishälsningar som kommit här på bloggen, facebook, telefonsamtal och sms.

Jag är lite orolig idag då min lilla Helge inte visat sig sedan igår förmiddag, har det hänt något eller kommer han snart??? Min lilla bebis varför måste du absolut vara ute och springa när det finns så mycket farligt där ute, varför kan du inte nöja dig med balkongen :o(

Ha en skön söndag finingar
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0