Kusmi Tea


Söta burkar....

Provade detta te hemma hos min mor, chokladte och burken på 125g kostade 159 kronor. Visst var detta te gott och burken jättefin men om det var värt priset vet jag inte. Detta choklad var ett specialte så de andra var lite billigare.

Idag har jag arbetat igen, en jätterolig dag med lite nya ansikten. Känns riktigt bra på detta jobb där alla är så gulliga och hjälpsamma, imorgon får jag besked om eventuella veckor i sommar!!!
Vädret har också visat sig från sin bästa sida, sooooooooooooooool :o)

Nu blir det en lugn kväll, jag måste vila mig efter denna jobbiga dag ;o) Man är ju inte van att arbeta!!!!
Har köpt hem pytt i panna som mannen och sonen får steka, med lite stekta ägg får det duga till dem.

Hoppas allt är bra med er
Kraaaam
Susanne P sa:

Chokladte??!!

Det lät lite konstigt men kanske det är gott...

Det finns många goda tesorter. Smaken går som i vågor, olika favoritsmaker i perioder.

Kram

2010-06-22 @ 22:32:37 | http://www.susannep.blogspot.com/
cecce sa:

Kusmite är dyrt!!!



Jag bor i Malmö nu. Sitter här ensam:-) vilket är ganska skönt. Du får hemskt gärna komma hit!

Nästa vecka hoppas jag kunna bo "hemma" i huset men annars i sommar kommer jag bo här.

På midsommarafton åker jag upp till föräldrarna men åker nog ner igen på lördag.

Försökte ringa dej i dag...



Kramar!

2010-06-23 @ 00:34:06 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Camilla sa:

Hoppas att du får jobba så mycket som du vill i sommar.

choklad te....det lät gott!

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-23 @ 07:20:53 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0