Grattis Victoria och Daniel


Äntligen fick de varandra......

Sitter bänkad framför tv:n för att se detta bröllop. Så romantiskt och så vackert, brudparet strålar verkligen och de har fått mina tårar att trilla.
Stort grattis på er stora dag.

Bilderna är tagna från tv:n därför den dåliga kvaliten men jag ville ha lite bilder som jag tagit själv här på bloggen ;o)

Hoppas ni också njuter av detta fantastiska bröllop
Kramisar
Anonym sa:

Hej min vän!

Och ett stort Grattis!!!! Önskar jag kunde kommit idag, men jag har mått dåligt. Dras fortfarande med min förkylning som blev ännu värre i går då jag var tvungen att köra 10 mil på motorvägen utan framruta. Gissa om jag frös!!

Har bara försökt ta det lugnt idag. Gjort en liten tårta och bara suttit framför tv:n.

Hoppas du blivit lite firad av maken och sonen.



Jobbar du i morgon??



Många födelsedagskramar till dej!

2010-06-19 @ 19:46:05 |
Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Stort Grattis på födelsedagen!! Hoppas du har haft en fin dag.



Ja, visst var bröllopet vackert och romantiskt.



Kram Linda

2010-06-19 @ 20:09:56 | http://lindablogg.blogg.se/
Bella sa:

STORT Grattis på din födelsedag!!!



Hoppas du blivit ordentligt firad med både tårta och presenter på din stora dag :)



Vilket vackert bröllop det var idag, det ser så härligt lyckliga ut !!



Kramar Bella

2010-06-19 @ 21:25:27 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Elin - Ett hus till oss sa:

Grattis på födelsedagen!



Ja bröllopet var verkligen underbart fint! Kram Elin!

2010-06-19 @ 21:49:48 | http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0