Grannens gula rosor


Sååååå vackra.....

Jag var bara tvungen att fota grannens underbara gula rosor, den blommar för fullt och har mängder med knoppar som snart kommer att slå ut :o)
Här städas det och tvättmaskinen går för fullt. Solen har forfarande inte orkat fram och det är perfekt för då kan jag vara inne med gott samvete.

Efter städningen skulle jag gärna baka något, jag vet att jag inte ska men vad gör man när man tycker det är så roligt. Jag var förresten och vägde mig igår, upp 1.8 kg nu när jag inte varit på länge och bara slarvar. Så bäst vore om frysen var tom men jag hade en tanke att jag skulle ta med det till sonen i Norrköping för han saknar mammas hembakade har han sagt och det var väl en bra idé. Men jag måste ta ett smakprov för att veta hur det blev ;o)

Resan till Ängelholm struntade jag i, tydligen går inte bussarna så ofta mellan Höganäs och Ängelholm vad jag kunde se. Dock är jag ingen van bussresenär så jag kanske läste fel ;o)

Nu ska dammsugaren fram
På återseende mina vänner

Kramar
mamma mindy sa:

Så skönt det var att promenerar i det kvav vädret denna dag..Nu börjar det smått blåsa så det var skönt...Så vackra rosor,,,Hoppas att du har en skön dag.kram

2010-06-30 @ 15:29:33 | http://blondis81.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Hej finaste!



Tusen tack för alla dina snälla hälsningar! Jag är en dålig bloggvän i dessa tider, hinner inte med...Jag som trodde jag skulle ha massor med tid när jag slutade jobba, det är precis tvärtom ;.) Har väl hamnat i koma ;-)



Tycker det är skönt med en svalare dag i dag, får lite måsten & städ gjort (precis som du). Fina dagar vill jag bara vara ute. Har inte ont av att vara gravid i värmen, fast i går på eftermiddagen var det i varmaste laget.



Massor med kramar & du tänk inte så mycket på vikten, det är inte lätt att hålla vikten på sommaren.

2010-06-30 @ 15:34:49 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0