En ny härlig dag


Blommor och hav, kan det bli bättre.....

Godmorgon alla fina bloggare!
Här i Höganäs skiner solen men jag är redo för en arbetsdag i alla fall, fick ju en härlig dag igår ;o)
Känns riktigt roligt att få komma ut och jobba lite och jag tycke detta kök var riktigt trevlig, hoppas verkligen det kan leda till något mera. Har fått en jobbardag på tisdag nästa vecka också :o)
Jag var ovanligt pigg denna morgon så nu sitter jag och väntar på att jag snart kan cykla iväg, har så nära till jobbet numera :o)

Ikväll ska jag hämta en lampa som jag beställt från Globen, ska bli spännande att se hur den ser ut i verkligheten. Kanske att ni får se en bild här på bloggen, lampan har precis kommit ut till försäljning!!

Ha en underbar dag
Kramar
Linda - Inspiration, Inredning, Design sa:

Lycka till på jobbet idag!



Är nyfiken på lampan, den får du visa sedan:)

Kram

2010-06-17 @ 08:06:50 | http://lindablogg.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Vilka fina bilder du tar!!

Skönt att du fick en dag på stranden nu när du jobbar i dag. Vi får väl hoppas att solen stannar nu.

Kul att du trivs i det köket, håller tummarna för att du kan dryga ut dina 52 karensdagar ännu mer.



Kram

2010-06-17 @ 15:55:36 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0