Vilken dag


Vacker Klematis....

Vilken dag, jag är precis slut. Inte det ultimata att jobba med bara vikarier plus att vi gick en kort......!!!! Jag som aldrig lagat mat i detta kök och kan inte rutinerna plus att det finns inte något uppskrivet. När jag skulle reda av drottningkrämen fanns det inget potatismjöl, går det att använda maizenamjöl???? Jag ringde i alla fall efter mannen som åkte och handlade några paket på City Gross åt mig. Skulle även gått hem klockan fyra men fick vara kvar till fem. Helgen blir lika dan, jag plus två vikarier. Yeeesss!!!! Tur att man är så duktig så att man reder ut detta i alla fall ;o)

Det blir en ensam helg för mig annars, mannen skjutsar upp sonen till Stockholm och kommer ev inte hem förrän på söndag. Lugnt och skönt med andra ord, nej jag gillar verkligen inte att vara ensam här hemma :o(

Ha en mysig kväll
Kramen


Camilla sa:

Jag tycker att du gjorde ett strålande jobb.

Hoppas att det var bra vikarier.

Och trevliga....framför allt!

Ha en toppen dag!

Kram!

2010-07-24 @ 08:28:59 | http://cammo69.blogspot.com
Sus sa:

Hu, att bli inkastad i allt detta, det fixade du ju galant!

Lycka till i helgen!



Kraaaaaaaaam

2010-07-24 @ 12:56:33 | http://blomtoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0