Stockrosor


Såååå vackra.....

Nu börjar dessa stockrosor att slå ut vid husväggarna på trottoarerna här i Skåne, såååå ljuvligt vackert :o)

Det har varit en trött dag för mig och jag har faktiskt sovit 2 timmar på dagen.
Nu håller jag på att laga en ny rätt, kycklinggryta med hallon. Ska bli spännande att smaka resultatet.

Det har varit vägning och -0,5 kunde jag notera denna vecka. Får vara nöjd då det alltid blir lite extra gott att äta och dricka när man har besök. Nya tag till nästa vecka.

Nu är himlen klarblå och alla molnen bortblåsta, hoppas på en varm och solig dag i morgon. Skulle vara skönt att få några timmar på stranden igen :o)

Hoppas ni har det skönt i stugorna
Kramen

Marie sa:

Stockrosor är så fiiina!

Men här hos mig trivs de inte.



Vad duktig du är som fortfarande går ner i vikt så här på sommaren ( med mycket fika, grill och vin) Jag törs inte ställa mig på vågen jag...



Hoppas du får det fint i Skåneland i morgon så du kan slänga dig i de salta vågorna!!

kram!

2010-07-06 @ 20:50:48 | http://sjovreten.blogg.se/
Ingegerd sa:

Ja visst e de fina stockrosorna! Jag har också försökt odla några men tror att de har gått bort i år tyvärr.



Duktigt med vikten! Jag har också lyckats gå ner, 1 helt kg faktiskt efter att jag gick med i Viklubb.se förra veckan. Jag äter dock enligt LCHF fortfarande men räknar kalorier. Hoppas det funkar även fortsättningsvis.

2010-07-06 @ 20:53:35 | http://hovdamen.bloggplatsen.se
cecce sa:

Det var väl bra jobbat. Du har gått ner fast ni har haft besök:-)



Jag träffar dej hemskt gärna igen.

Kanske jag åker upp till föräldrarna i morgon.

Det är inte helt bestämt...annars kanske på torsdag. Tror jag ska ta mej till sommarhuset över helgen.



Vi hörs!

Kramar!!

2010-07-06 @ 23:49:50 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0