Fredag med solsken


Älskade små blommor.......

Jag får inte nog av dem.......;o)
Vaknade denna fredag till strålande solsken, härligt!!! Har inte varit på stranden på ett par dagar så man kanske skulle gå ner och bättra på brännan lite inför vår kommande resa. Har lite jag måste ordna först, jag måste fylla kylskåpet till sonen som bor här när vi är borta, posta några brev och så måste jag även köpa en box med linser så att jag har så att jag slipper använda glasögon i sol och värme.

Jag har även matat en Herman nu ett par dagar och den är färdig att bakas idag, har även fyra Herman som ska delas ut till vänner idag. Är det någon som vill ha???

Då vi inte är så beresta min man och jag så blir jag alltid osäker på detta med packning, räcker en resväska till oss tillsammans och vad ska man ha för väska till handbagage. Är handbagage en handväska och då får jag inte i min stora systemkamera????? Jag hade en bra väska tyckte jag men den var några centimeter för stor åt alla håll, är dom hårda på att väskan är exakt storlek eller????
Det blir nog bra bara vi kommer iväg ;o)

Ha en skön dag alla söta bloggare och hoppas även ni har eller får semester snart
Kramisar
Dessi sa:

Det beror helt och hållet på vilket flygbolag du åker med! Vissa bolag tillåter bara ett handbagage och då räknas in handväskan in i det, men medans vissa bolag får man ha både datorväska, handväska, handbaggage, paraply och dylikt... Likaså med storleken, vissa är superkinkiga! Men jag har dock aldrig varit med att dom har kollat mitt handbaggage, men bättre att vara på den säkra sidan :)

2010-07-09 @ 16:16:25 | http://www.homeanddesire.blogspot.com
Pia sa:

Klart att det blir bra.

är lite avundsjuk, längtar tillbaka

kan jag åka med om ni tar 2 resväskor?

karm

2010-07-09 @ 17:02:46 |
Sus sa:

Du får mig att lockas lite av det där med sistaminutenresa...

Inte denna sommaren, men kanske nästa...

Du får berätta sen :)

Ja, visst är det svårt att packa!



Lycka till! Kraaaam

2010-07-09 @ 18:33:36 | http://blomtoken.blogg.se/
Susanne sa:

PIA: Visst får du följa med, vi har en extra resväska. Frågan är om du klarar 20 kilo ;o)



Kramen

2010-07-09 @ 19:12:27 | http://gronanyanser.blogg.se/
Dessi sa:

Såg nu att det är till Rhodos ni ska åka! Då kan du nog vara lugn, då kan du garanterat ha handväskan vid sidan om! :)

2010-07-09 @ 19:25:50 | http://homeanddesire.blogspot.com
Pia sa:

Förmodligen inte, men jag kan väl betala övervikten själv, måste väl ändå bli billigare.

vill så gärna åka

Kramen

2010-07-09 @ 21:29:46 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0