Dagens möte med vargen


Häftigt.....

Vilken dag det varit, varmt och skönt och det blev även årets första dopp i Glottersjön. Först var det riktigt kallt men när man väl doppat sig var det sååå skönt :o)

Sedan åkte vi till Kolmårdens djurpark för dagens stora händelse, träffa vargar :o) Vilka härliga djur, precis som hundar ville de bli klappade och kliade under magen ;o) Tyvärr var de lite slöa av värmen och jag hade önskat mig lite mer action av dem. Det var i alla fall en riktig upplevelse att få vara med dessa stora och maffiga djur under en timme :o) Hade gärna tagit med en hem!!!!
Tack snälla Magnus för denna fantastiska present :o)

Nu har sonen och jag ätit och ligger nu i soffan och smaskar lite godis, jag vet aj aj Susanne!!!

Hoppas ni också haft en underbar dag
Kramen
Sus sa:

Härligt!

Klia en varg på magen :)

DET är det inte många som har gjort :)

Vadå??? Mer action...äta på dig eller så?

Ha, ha... härliga bilder på VARGAR !!!



Kraaaaaaaaaam

2010-07-03 @ 23:54:26 | http://blomtoken.blogg.se/
cecce sa:

Såå fina vargar och så fina bilder!

Så klart även vargar blir slöa av denna värme.

Det måste varit en upplevelse!!



Smaska du godis bara:-)

Det gör jag med.



Kramar!!!

2010-07-04 @ 01:02:40 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0