Äntligen lite regn


Stockrosorna blommar nu för fullt....

Jag är ledsen att behöva säga det men jag tycker det är skönt med regn idag och det behövs verkligen. Skogsbränderna är igång lite varstans och säden på åkrarna torkar upp och blir förstörd, ja regn behövs!!

Läste på Aftonbladets hemsida att Emma Andersson och Henrik Zetterberg gifter sig på lilla Mölle i morgon och att man lätt kunde möta en massa kändisar där, kanske skulle bege sig dit då ;o)

Meningen var att vi skulle ha åkt till Ystad och Österlen idag men regnet satte stop för det. Kommer säkert en passande dag för det även att jag börjar jobba på måndag, har ju mina lediga dagar i veckorna :o)

Älskar dessa stockrosor som blommar lite varstans här i Skåneland just nu, tänk att man kan se så mycket vackert genom en kameralins ;o)

Ha en fin dag kära bloggvänner
Kramisar
Emma sa:

Hellosan gumman! : - )



Hur mår du?

Lite regn är aldrig fel,men de får då inte bli för mycket ; - ) Hihi!



Jättefina bilder du har delat med dig av från er härliga resa i Grekland. Du kan verkligen de här med att fotografera! Ska du inte utbilda inom de, eller börja fota lite till student & sånt?



Österlen är så vackert & dit önskar jag också att jag kommer innan sommaren är slut!



Perfekt att jobba som du & jag. Några dagar ledigt mitt i veckan är så SKÖNT! : - )



Många Kramar

2010-07-22 @ 14:23:42 | http://jemsi.blogg.se/
Sus sa:

Ja, du serverar alltid så fantastiska bilder!

Kan du inte knäcka som vykortsfotograf?

Jag hittar sällan så talande bilder i kortställen!



Ha det gott och låt det regna liiiite:)

2010-07-22 @ 14:46:11 | http://blomtoken.blogg.se/
Cilla sa:

Älskar stockrosor,dem ser verkligen maffiga ut!!

Kram och ha en fin dag

2010-07-22 @ 16:01:50 | http://cillapilla.devote.se
Pia sa:

Underbara bilder som vanligt,

Hållr medig om at det var skönt med lite regn,

var välbehövligt.

Nu är resan bokad, åker till Rhodos den 1 Aug.

Hoppas att det blirbra på jobbet.

Kramen

2010-07-22 @ 17:31:48 |
Susanne sa:

PIA:

Härligt med ytterligare en resa :o)

Själv ska jag börja jobba redan i morgon, de var visst sjuka. Fem veckors heltidsjobb väntas, pust ;o)

Ha en skön semester, se om jag kan komma förbi en dag.



Kramen

2010-07-22 @ 20:04:07 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0