Solig och kall vinterdag


Härlig dag......

Det blev en härlig vinterdag när vi var ute vid sjön som vi brukar bada i på sommaren, då jag tycker det är lite läskigt att gå på isen så undvek vi det men vi mötte en man som hade varit ute och mätt isen och den var mellan 30 och 40 cm så man behöver nog inte vara så orolig ;o)
Riktigt bitande kallt nere vid vattnet som då inte var något vatten ;o) Tror temperaturen var runt 10 grader kallt men riktigt härligt och friskt. Vi gick inne i skogen och pulsade i snön och jag knäppte många kort :o)

Idag har det sista av julen plockats bort och ligger väl packade i flyttkartongerna.
Tog även en sväng till Nordik och kollade deras rea och det blev lite saker, en tomte från Cult som man kan ha som godisskål, flera snygga julgranskulor, en fin ljusstake som passar perfekt till mina silvriga som jag har på brickbordet och några snygga burkar som jag ska ha i badrummet i plexiglas :o) Såååå roligt när man kan hitta så fina saker till 50% rabatt :o)

Här har vi precis ätit och till kvällen väntas Robinson och Camilla Läckbergs "Olycksfågeln"på tv.

Hoppas ni mår bra och många kramar
Elin - Ett hus till oss sa:

Vilka vackra vinterbilder! Jag tycer också det är lite läskigt med isar :)



Vad roligt med lite fynd :)



Kram Elin!

2010-01-02 @ 20:12:00 | http://etthustilloss.blogg.se/
Bella sa:

Vackra vinterbilder!! Det är verkligen så vackert ute och jag kan inte minnas när det var en vinter med så mycket snö senast och temperaturer på stadigt 10 minus.



Tack för din omtanke, sambon mår okej nu och vi försöker vila och ta hand oss så gott det går...



Hoppas du får en trevlig lördagkväll och visst är det kul när man kan fynda för halva priset :)



Kraaam Bella

2010-01-02 @ 20:17:17 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Diana ♥ sa:

wow vilka bilder

2010-01-03 @ 00:54:45 | http://dianasblogg.blogg.se/
Camilla sa:

Vilka bilder....jätte fina!

Här lyser solen i sin frånvaro.

Önskar dig en underbar dag,

Kram på dig!

2010-01-03 @ 09:33:46 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Hej!

Vilka fantastiska vinterbilder!

Du borde vinna pris!



Vad bra att handla julsaker på rean. Precis så ska man göra:-) Själv har jag avhållit mej från alla affärer. Än så länge:-)



Hoppas du får en lugn och skön söndag!

Jag ska på Pippiföreställning med Lillalullan:-)



Kramar

2010-01-03 @ 09:44:18 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0