Nyårsafton


Vår festliga kväll......

Det blev en riktigt trevlig nyårsafton med först jobb och sedan den traditionella nyårspromenanden men sååå kallt jag trodde jag skulle förfrysa fötterna och dum som jag kan vara tog jag inte mina riktigt varma kängor :o(
Väl hemma igen blev det matlagning och maten som vi provade för första gången var riktigt god, mmmmm :o)
Senare på kvällen for vi till Söderköping på en fest där vi skålade in det nya året med vänner :o)
Jag kände mig väldigt glad att få skåla in det nya året och glömma året som varit, 2010 ser jag som ett spännande och bra år. Det riktigt pirrar i magen och jag känner mig så upprymd :o)
Kom inte i säng förrän fyra i morse och vakande redan klockan nio och kände mig jättepigg men efter några timmar kröp jag ner i sänger för att sova ytterligare några timmar ;o) Tröttheten beror inte på för mycket starkvaror, visst blev det lite vin till maten, någon öl och även lite champagne men långt ifrån någon yrsla och det kändes bra denna nyårsdag ;o)

Hoppas ni hade en trevlig afton och GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA!
Jag ser fram emot att följa era bloggar under det kommande året 2010 och givetvis fortsätter jag mitt bloggande från Skåneland :o)

Kramen
Cicci sa:

God fortsättning, Susanne. Du har verkligen en spännande år framför dig med flytt ner hit till Skåne. Skall bli roligt att följa dig även detta år.



Kramar

2010-01-01 @ 16:57:05 | http://mittfonster.blogg.se/
Camilla sa:

Vad fint dukat det var.

Själv firade jag kvällen på jobbet :(

Nyktert och städad :)

Ha det bra och kram på dig!

2010-01-01 @ 17:33:08 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0