I morgon är det fredag!!!!


Mina nya servetter som jag klickat hem från HM Home.......

Ännu en dag med en MASSA snö, höll på att inte få ut bilen i morse då garageuppfarten inte var plogad. Fick lite smått panik ;o) Men småvägarna till jobbet var i alla fall plogade och det får vi tacka för.
Vet inte när vi hade så här mycket snö sist?

Ikväll ska jag fortsätta att måla på mina små tavlor, haha vilka konstverk!!!
Sedan blir det "Halv åtta hos mig" och sedan Robinson som jag höll på att missa igår.

Imorgon har vi redan fredag, såååå skönt. Mannen kommer inte hem denna helg på grund av detta väder och det kanske är lika bra så inget otäckt händer. På lördag ska vi ha en liten avskedsfest för mig hos min vän Magnus i Söderköping, hoppas alla kommer :o)
Nu är det bara fem arbetsdagar kvar innan jag har tre veckors semester för att sedan ha tjänsteledigt i 6 månader. Ifall man kanske inte trivs i Skåneland så har man i alla fall kvar sitt jobb.

Ha nu en mysig torsdagskväll
Kram Kram


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0