Det måste bli ett slut på det här


Söta cupcakes......

Nu måste det bli ett slut på detta ätande av sötsaker. Får nog även sluta att baka men hur ska det gå till då det är så himla roligt, kan man baka utan att smaka????? Nu ska jag jobba i helgen och då måste de gamla få fikabröd och då måste jag baka och jag vill baka och jag vill äta men vill jag vara tjock?? Nej!!!!!!! Detta går inte ihop :o(
Min nya teori får bli att virka dessa söta cupcakes och titta på, kan man även bjuda de gamla på dessa??

Dagen på jobbet har gått bra men man märker att jag så gott som lagt av, har ingen riktig go i kroppen. Men nu är det endast 12 arbetsdagar kvar.

Vill också säga grattis till min vän Magnus, är så glad för detta besked och önskar er lycka till :o)

Jag är med och tävlar om en jättefin tavla som du hittar hos Ann-Louise

Ha en mysig kväll
Kramen
Ann-Louise sa:

Ha, ha hoppas nu att det är ditt namn jag drar i blindo! Önskar dig lycka till och Tack för gratulationen!



Borde vara en glad dag idag men en av Oscars hockeylagkompisar ligger på sjukhus efter en tackling igår och är befarad förlamad från armarna och ner. Vi har som du förstår tankarna på annat håll idag. Ber för grabben och familjen. Tänk vad fort livet vänder, så budskapet att leva livet känns extra viktigt idag.



Kram

2010-01-21 @ 19:10:14 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
cecce sa:

Ja, du...går det att baka utan att smaka??

Svar: Nej!

Inte jag i alla fall!

Man jag håller med...det är såå kul!



Behöver bli lite uppiggad så det blir nog bra att du kommer!!



Kramar:-)

2010-01-21 @ 20:02:10 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Josefine, Blåeld sa:

Jag är glad för både godis, bakning och liknande, det är svårt att låta bli!! Kan ju hoppas att denna magsjuka gör att mina matvanor ändras från sockerråtta till nyttig då jag börjar äta igen! : )



Kram!!

2010-01-21 @ 20:56:18 | http://blaeld.blogg.se/
Camilla sa:

NEJ!!

Det går inte att baka utan att smaka :)

Men tänk på att "vi lever bara en gång och den gången är nu"(Noice)

Ät och må bra!

Ha det bra och kram på dig!

2010-01-22 @ 09:02:45 | http://cammo69.blogspot.com
Therese sa:

Hej.. Vill börja med att tacka för din fina kommentar, det värmer..=) Du får starta en liten catering, då kan du baka UTAN att du själv MÅSTE äta allt själv.. ler

Hoppas allt är bra och att du är peppad inför flytten..

Kramar

2010-01-22 @ 17:50:44 | http://smastadslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0