Äntligen fredag


Lite gottis till kvällen.....

Så skönt att det äntligen är fredag och helg :o)
Eftermiddagen har jag tillbringat på stan med gulliga Gunilla, en ny trevlig vän som jag träffat på jobbet.
Fyndade jättefina påslakan i satin på Hemtex, ska bli riktigt roligt att bädda med dem i nya lägenheten.

Därför blev maten denna kväll enkel och nu har vi fyllt upp Marimekkoskålen med lite gottis och jag har också lagt mig till rätta i divanen och är redo för kvällens Let´s dance :o)
Darlingen har kommit hem men han är inte lika glad åt detta program men kollar för min skull, mysigt ;o)

Hoppas ni också har en mysig fredagskväll
Kramar
Josefine, Blåeld sa:

Mums, det såg riktigt gott ut!



Här blev det På spåret Kram!

2010-01-08 @ 23:34:43 | http://blaeld.blogg.se/
mina sa:

Mums vilken god bild..:)

2010-01-09 @ 13:14:25 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0