Solen skiner idag


Utsikt från ett av våra fönster......

Vilken härlig dag att vakna till, solen skiner och endast -1 grad. Snart blir det en promenad med kameran, härligt!!! Ja idag känns det sådär underbart i kroppen, känner mig nöjd och belåten, trivs med mitt nya liv, mitt nya hem, lugnet här i Höganäs. Allt känns såååå bra :o)

Imorgon åker vi hem till Norrköping igen då det ska skrivas papper och nycklar ska överlämnas till de nya. Ska bli roligt att komma hem några timmar och lilla sonen ska med ner hit till på söndag, mys mys!!!!
Vi var och hämtade den nya sängen i mannens lägenhet i Ängelholm så nu finns det plats för honom att sova här så mycket han vill. Den stora sonen från Stockholm hoppas jag också kommer ner snart men han har tyvärr svårare att ta ledigt och har inget sportlov då han pluggar på universitetet. Mina stora älsklingar som klarar sig så bra själva, tänk vad mannen och jag har lärt dom mycket under dessa år. Mina fina pojkar, guuuud vad jag älskar er :o)
Man känner den kärleken ännu mera nu när man är ifrån varandra så mycket, låter kanske hemskt men så är det.

Hoppas ni har en bra dag och kan njuta av solen
Kramelikram
Camilla sa:

- 1 grad.

Rena rama sommarvärmen.

På med bikinin och gå ut och sola,set jag ;)

-27 visade vår termometer i morse :(

Hoppas att du får fina kort på din promenad.

Ha en bra dag och kram på dig!

2010-02-24 @ 12:00:50 | http://cammo69.blogspot.com
Anna - Starwoman ☆ sa:

Ja den är verkligen superfin nya kivisen så jag förstår att du köpt på dig en :-) Jag har också ganska nära Iittala outletbutiken i Gustavsberg och nu fullkomligt längtar jag tills jag kan åka dit. Slirigt och mycket bilar nu dock, hmmm..



Ha en fin onsdag, kramis

2010-02-24 @ 12:25:06 | http://starwoman.blogg.se/
Susannes Liv sa:

Vilket härligt inlägg!



Love is in the air...



En underbar utsikt från ditt fönster, och jag gillar att du trivs så med din flytt! :-)



många KRAMAR från ett -20 gradigt Norrland

2010-02-24 @ 14:17:18 | http://susannes.blogg.se/
Mamma mina sa:

God eftermiddag.Så skönt vädret är denna eftermiddag..Var ute en runda med prinsen innan...Är bara så trött på snön nu..Vacker bild på snön:) Hoppas att du får en skön onsdag.kram kram

2010-02-24 @ 14:28:44 | http://blondis81.blogg.se/
Milla sa:

Ha...den gården du ser till höger där...korsvirkesgården...den var till salu för ett tag sedan och vi var lite spekulanter men det blev inget. Roligt att du känner dig lugn i ditt nya hem...Höganäs är jättemysigt!

2010-02-24 @ 21:12:25 | http://memillakilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0