Snöskottning på schemat


Vackert men besvärligt......

Nu ska jag försöka skotta mig fram till vårat förråd som vi har på terassen, måste ju också tömmas!! Ska även försöka få fram mina krukor och lyktor som är ganska gömda under snön. Kanske skulle ha tänkt på det tidigare men jag har ju alltid kunnat ha mina krukor med enar och mina stora lyktor framme ;o)
Jag tror det är en meter snö därute och igår rasade snön från taket ner, värsta lavinen!!! Önska mig lycka till ;o)
Känns skönt att få vara ledig och bara egna sig åt flytten denna sista vecka.

Må så gott den denna fredag
Kramen
Emma sa:

Hoppas de gick bra att få fram krukorna!



Ha en sköön helg vännen!



Kramen

2010-02-05 @ 16:41:52 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0