Lördag med ny tavla och Stockholmsbesök


Mitt nya konstverk......hi hi.....

Tavla nummer tre är precis färdig, jag testade med lite bokstäver och tycker det blir rätt snyggt så nu har jag köpt en stor duk som ska bli full med bokstäver och siffror :o)

Mannen är på returpunkten med bilen fullt av skräp som ska kastas och snart åker vi till Stockholm till sonen, mysigt att träffa honom igen :o)

Ha en bra dag mina kära bloggvänner
Kramen
jessi sa:

Såå snyggt med bokstäver över hela duken, det gillade jag! Kul att testa olika saker, visst är det avkopplande att pyssla o måla.



Hoppas du får en toppen helg!



kramis

2010-02-06 @ 09:31:21 | http://lyckoljus.blogg.se/
Anonym sa:

Finfina tavlor ,blir nog fina i nya boendet .Ha en trevlig helg .Kraam

2010-02-06 @ 14:44:05 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0