En dag i Höganäs


En promenad genom staden......

Efter en ganska sömnlös natt har här jobbats, kartong efter kartong har plockats upp. Från ca 60 kartonger är det bara 10 kvar!!! Och jag får visst plats med allt tror jag ;o)
Solen sken så underbart här på middagen, riktigt ljust och fint i lägenheten. Lite skillnad från lägenheten i Norrköping som låg mitt i city och var därför ganska mörk.
Mannen och jag bestämde oss för en liten promenad och givetvis försvann solen med vi gick en sväng i alla fall och lilla kameran fick förstås följa med ;o)
Fick lite panik i dag när jag började tänka på hur litet Höganäs är och jag som gärna vill ha ett affärsjobb, här finns inte mycket att välja på :o(
Tänk att få jobba med heminredning, kläder eller något annat spännande. Snälla, låt det dyka upp något sådant trevlig!!!!

Nu har jag tagit kväller, känner mig ganska mör i kroppen. Snart väntas skydskytte för både herrar och damer, spännande!!!! Hoppas vi kan få en medalj till :o)

När jag fått lite ordning i hemmet hoppas jag kunna visa lita av lägenheten här på bloggen.

Ha en bra kväll
Kraaaaam
Anna - Starwoman ☆ sa:

FANTASTISKA bilder!!! Att packa upp lådor är väl sådär skoj, men när man väl är på plats uppackd så är det ju suprkul att flytta och börja piffa hemma :-)



Håller tummarna för att du ska hitta ett affärsjobb, annars får du väl öppna en heminredningsbutik, om det ingen finns där ni bor borde det ju går. Folk i Höganäs måste väl vara intresseade av det också, håller tassarna för dig!



Stor kraam

2010-02-16 @ 19:18:39 | http://starwoman.blogg.se/
agge sa:

ja här går det undan med lådorna!!!:)

välkommen till skåne!!!:)

väntar med spänning på bilderna...

ha en skön kväll med maken!!!kramiz

2010-02-16 @ 19:39:46 | http://farmoragge.blogspot.com/
Madde sa:

Men Susanne... tänk nu på att Väla ska bygga ut. MASSOR med nya butiker som med all säkerhet kommer att behöva personal.

Lycka till med det nya skånelivet.

Kram.

2010-02-16 @ 20:58:31 | http://maria-madeleine.blogspot.com
Bella sa:

Välkommen till Skåne!! Så fina bilder du tagit :)



Inte är det jättekul att packa upp alla flyttlådor, men nu har du ju inte mycket kvar och snart är det dags att börja med det roliga piffandet, hoppas så att det dyker upp ett butiksjobb till dig...



Kramar Bella

2010-02-16 @ 21:38:10 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Linda sa:

Härligt att se att ni äntligen är på plats i nya staden:D Ser ju underbart vackert ut på bilderna!



Är nyfiken på hur det ser ut i lägenheten;)



Kram på dig

2010-02-17 @ 10:45:07 | http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0