Ytterligare en ljusslinga


Sovrummet....

Jag hittade en till ljusslinga i skåpet och den stoppade jag i en stor hög vas, så denna lyser nu vackert i ena sovrumsfönstret :)

Julens köttbullar blev stekta idag, känns så skönt att man är färdig och inte behöver stressa på slutet. Denna jul känns så lugn och skön, känner mig inte alls så stressad som jag brukar göra och det är väl ett bra tecken ;)

Nu ska jag krypa i säng och sova....trött....trött.........!!
Kram och sov gott
cecce sa:

Oj, vad mycket trevlig läsning och fina bilder och goda recept du producerar:-) Grattis igen till ditt nya jobb!

Å hälsa H. och gratta från mej!!

Måste köpa den nya Hembakt tidningen. Min favorit också:-)



Kramar!!

2010-12-09 @ 23:15:21 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0