Vit Amaryllis


I närbild......

Snart är det bara en vecka kvar till julafton och sedan vänder det och blir ljusare igen. Jag känner ingen stress och har koll på det mesta och det är skönt. Det ska i alla fall bli otroligt mysigt och detta är första gången på alla mina arbetsår som jag är ledig hela jul och nyårshelgen och det kan nog behövas när jag börjar mina nya arbetsuppgifter direkt efter nyår. Det blir en utmaning som heter duga och det ska bli så roligt :)

Jag har fått två vita amaryllis och den ena börjar sakta men säkert slå ut i blom, en otroligt vacker blomma om ni frågar mig och idag blev det en närbild och även då riktigt fin ;)

Nu har jag tänkt att baka pepparkaksbiscotti från tidningen BAKA.

Kram alla fina därute

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0