Så vackert även på vintern


Vackert...

Har inte varit utanför dörren idag, har gått här i mysdressen hela dagen och chokladaskarnas innehåll blir bara mindre och mindre. Herregud vad man äter, jag måste ta tag i denna vikt innan den blir allt för stor att få bort :(

Som ni vet älskar jag att fotografera och till julklapp har jag fått ett macroobjektiv till min NIKON, nu blir det närbilder framöver.
Kanske att det kommer att bli mera fotografier och mindre text här framöver. Jag har ju denna blogg som en dagbok och skriver om hur jag känner och tycker ibland men tyvärr har jag fått åsikter om det och vissa tycker jag blottar mig för mycket och människor har även åsikter om hur jag hinner med detta bloggande.
Måste folk ha åsikter och lägga sig i allt man gör, kan man inte bara få göra sådant som man tycker om och mår bra av. Är jag en sämre människa för att jag bloggar och är med i facebook!!!
Ska man sätta lösenord på bloggen eller får man helt enkelt inte berätta att man bloggar???
Jag skäms inte för det jag skriver och vill någon ha min bloggadress tycker jag det är okej men det kanske inte är så enkelt......
Nog om detta, vi får se hur det blir framöver.

Kram till er som gillar mina bilder och det jag skriver :)
Marie sa:

Jag hoppas du fortsätter att blogga lika mycket som tidigare, jag gillar det du skriver och dina bilder är så fina!

De som klagar är tydligen in här och tittar i allafall verkar det som?? Hur har de tid med det ;)



Gör det du tycker känns bäst! kram

2010-12-26 @ 21:42:47 | http://sjovreten.blogg.se/
soffie sa:

ååå va vacker bild älskar dina bilder du är verkligen duktig,

usch att folk orkar bry sig så du måste få blogga å facebooka ifred,de har helt enkelt för lite att göra.om du orkar så skit i dem å fortsätt blogga gillar din blogg å dina, foton jättemycket

2010-12-26 @ 22:11:09 | http://soffie69.blogg.se/
agge sa:

Ja jisses att folk bara orkar gnälla... Antagligen är dom väl sååå avis för att du bloggar...Jag har oxå fått höra att hur hinner du med och herregud sitta där och blotta sig!!!Ett råd: Skit i vad andra tycker och kör ditt race!!! Är ju ditt liv!!!:)Kramizzz och hoppas du fortsätter blogga länge till...:)

2010-12-26 @ 22:24:42 | http://farmoragge.blogspot.com/
Gabriella sa:

Strunta i vad folk tycker och tänker. De har inget bättre för sig än att klaga på andra. Om du finner glädje i det du gör tycker jag du ska fortsätta med det!



Kram

2010-12-26 @ 22:34:04 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Marika sa:

Jag tycker jättemycket om din blogg, både bilder och text fortsätt gärna kramis

2010-12-26 @ 23:35:22 |
Ann-Louise sa:

Hoppas du kan strunta i vad folk tycker och fortsätta på det sätt som gör dig glad!!



Hoppas det går bra att jobba även om jag förstår att det kan kännas tungt. Men att bara gå hemma kan bli trist med när man känner sig utvilad, gäller aktivera sig så man inte städar och tvättar och plockar hela tiden...;-)



Kram och vad kul med nytt objektiv! Ser fram emot fina bilder!!

2010-12-27 @ 14:23:44 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0