Katten i lådan


Mitt lilla gull.....

Häromdagen när jag skulle slå in paket hoppade lilla Helge ner i lådan och la sig till rätta....här vill jag sova ;)
Han är för go denna katt.

Känner mig lite seg idag efter jobbet, vaknade ett par timmar i natt och kunde inte sova men desto tröttare var jag när klockan ringde 05.30!!!!

Ikväll ska jag fixa och klä granen, har alltid som tradition att klä den dagen före julafton men eftersom jag plockar bort julen ganska snabbt så tänkte jag att den ska få komma fram idag :)
Har ett litet problem då jag tycker det luktar kattkiss om den och vem vill ha den doften inne???
Låter konstigt men vi får se hur det utvecklar sig under natten i lägenheten....!!

Hoppas allt är bra med er
Kraaaaam

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0