Julblomma



En vit amaryllis....

En riktig överraskning blev det idag då två tjejer från kontoret kom in till oss med varsin vit amaryllis och önskade god jul, började nästan gråta så rörd och glad blev jag :) Jag har dessutom inte jobbat där så länge så tack söta ni för denna fina blomma och jag älskar verkligen vita amaryllis :)

Nu ska jag steka julköttbullarna och sedan blir det soffmys :)
Imorgon har vi luciafirande på jobbet, ska bli så mysigt att se detta luciatåg och höra fina sånger.

Vill också säga Grattis till min lilla mormor som fyller år idag, tyvärr ligger hon på sjukhus men jag hoppas hon är piggare och kan bli firad där.

Ha en skön torsdagskväll
Kramen
Ann-Louise sa:

Så skoj med uppskattning! Och extra när man får nått man blir glad för och gillar! Jag har också en vit som står i knopp än!



I morgon fredag!!



Kramar

2010-12-09 @ 22:38:51 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0