Hipp hurra för fredagar


Julkulor....

Hittade en kartong med julkulor när jag letade i förrådet men jag saknar några till så det blir att gå en vända till och leta fram ytterligare en kartong ;)

Känns skönt med ännu en fredag och några lediga dagar, julbak och julpyssel står på schemat sedan måste jag köpa mina sista julklappar och så får jag inte glömma bort mannen som fyller på tisdag och vad ger man till honom??

Nu ska jag fortsätta mitt plockande och städande för att ikväll kunna mysa framför tv:n med IDOL, hoppas även jag kan laga till något gott på tallriken.

Två dagar kvar på min lilla tävling :)

Ha nu en mysig kväll
Kramen
Annas inspiration sa:

Så snyggt du gjort!

jag tvekar inte en sekund på att det blir något gott på tallriken hemma hos er :-)



Kramar

2010-12-03 @ 16:29:02 | http://annasinspiration.blogg.se/
Bella sa:

Så fint du gjort så här i adventstider!!



Visst är det härligt med lediga fredagkvällar, det är nog veckans bästa stund, när veckans måste är avklarade och man kan njuta av ledighet. Hoppas du får en mysig kväll med maken och att du får en trevlig helg!



Kramar Bella

2010-12-03 @ 18:27:18 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Emma sa:

Snyggt du gjort de hemma hos er : - ) Älskar också kulor i alla former! Hihi!



Vad ska ni hitta på i helgen?



KRAMAR i tusen

2010-12-03 @ 19:25:47 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0